Friday 1 July 2011

ဒီအခ်စ္ကိုမရရင္႐ူးမယ္

ေတးေရး - ဒိုးလံုး

Key : C

C Am C Am

အေမေျပာတယ္ အခုတေလာ နင္အခ်ဳိးေျပာင္းေနၿပီတဲ့ မင္းကိုခ်စ္မိတာ

C Am C Am

အခုလဲ ကြ်န္ေတာ္ အခ်စ္ေၾကာင့္ ျမဴးၾကြေနတာကို အေဖက ၾကည့္မရ

F Bb C

ဘာေတြျဖစ္ဦးမလဲ ကြ်န္ေတာ္မေတြးခ်င္ဘူး

အခ်ိန္တုိင္းမွာ မင္းအေၾကာင္းေတြးၿပီး ရင္ခုန္လုိ႔ ၾကည္ႏူးမဆံုးပါ

သူၿပံဳးရင္ ကြ်န္ေတာ့အတြက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေစပါတယ္ ေပ်ာ္လဲမဆံုးႏိုင္

Pre Cho :

D F D F

ေနာက္ေန႔ မနက္ျဖန္ေျပာတဲ့ သူ႔စကား ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္လို႔

D F D Bb

စိတ္ကူးမ်ားလို႔ အိပ္မက္ေတြအတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ဆုေတာင္းရင္း

Cho :

C A Bb

( ဒီအခ်စ္ကို မရရင္႐ူးမယ္ )

Eb Bb C

ကိုယ္မင္းကို ဆံုး႐ံႈးသြားရမွာကို ရင္မဆိုင္ရဲဘူး ႐ူးလိမ့္မယ္ / လို႔ပါ

တစ္ေယာက္ထဲ ကြ်န္ေတာ္ၿပံဳးၿပီး စကားေျပာေနပါတယ္ အိပ္လဲမရပါ

သူေျပာတယ္ ဘ၀ရဲ႕ အလင္းနဲ႔အေမွာင္ေတြၾကား အခ်စ္မ်ားစီး၀င္

ဘာေတြျဖစ္ဦးမလဲ ကြ်န္ေတာ္မေတြးခ်င္ဘူး

C Am

( ဘာေတြျဖစ္ဦးမလဲ ကြ်န္ေတာ္မေတြးခ်င္ဘူး )

Solo : ( C Am C Am )2

Pre Cho :

No comments:

Post a Comment